به گزارش تابناک رضوی، یکی از مسافران این پرواز گفت: قرار بود پرواز مشهد ـ کیش توسط شرکت سپهرآنلاین به شماره 4335 در روز سه شنبه انجام شود، اما ابتدا به ما اعلام کردند که به دلیل بروز نقص فنی هواپیما، پرواز ساعت 14عصر انجام می شود، ولی پس از این ساعت بارگیری مسافران انجام شد که بیش از سه ساعت مسافران در داخل هواپیما سردرگم بودند، پس از این مدت پرواز انجام گرفت؛ اما دقایقی دوباره به فرودگاه مبدا بازگشتیم.
در حال حاضر مسافران خردسال و کهنسال زیادی در فرودگاه مشهد حضور دارند که از راههای دور و نزدیک به این فرودگاه آمده اند و منتظر پرواز خود هستند، ولی همچنان این سردرگمی وجود دارد و مسئولی پاسخگوی آن ها نیست.
این مسافر اعلام کرد: باتوجه به برنامه ریزی قبلی که صورت گرفته بود، طبق جدول زمان بندی، تمامی رزرو هتل ها هم کنسل شده است و مسافران در این زمینه ضرر و زیان زیادی دیده اند. متاسفانه در این مدت مسئولان شرکت هواپیمایی توضیحات چندانی به مسافران نداده، حتی پذیرایی هم انجام نشده است.